چرا متخصصان سئو باید به برندینگ اهمیت بدهند؟

چرا متخصصان سئو باید به برندینگ اهمیت بدهند؟

قبلا راجع به تجارت چندگانه و تاثیر ایجاد نام بر روی نتایج جستجو ارگانیک توضیح دادم.در آن مثال رادیو رسانه ای بود که این کار را انجام میداد.رادیو در این مثال تاثیر خوبی داشت و همیشه اینطور نیست.

به عنوان متخصصین سئو ما باید تشخیص نام و نام تجاری سازگاری که به ما کمک میکند تا در نتایج جستجو دیده شویم را بشناسیم.

برندینگ

اغلب اوقات وقتی مشتری با یک بودجه محدود به ما مراجعه می کند ، سئو بهترین روش شناساندن نام تجاری است.مخصوصا برای افرادی که دارای محصولات یا خدماتی هستند که توسط مشتری جستجو می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *